توليد كننده سختي گير آب توليد كننده سختي گير آب .

توليد كننده سختي گير آب

درك عملكرد سختي گير آب – سختي گير سازآب

سختي گير:

احتمالا علائم آب سخت را مشاهده كرده ايد و علائم آن را تجربه كرده ايد و اكنون به فكر يك دستگاه خارق العاده براي اين سختي هستيد، كه اين مسئله مزاحم را در خانه بر طرف كنيد. تنها چيزي كه لازم است، نصف و استفاده از دستگاه سختي گير آب است! اما آيا تاكنون فكر كرده ايد كه سختي گير آب چگونه كار مي كند؟ بياييد نگاهي به چگونگي نرم شدن آب بيندازيم.

درك بهتر روند نرم شدن آب

آب سخت:

آب سخت چيست؟ از نظر علمي، آبي كه داراي مقادير قابل توجهي مواد معدني محلول، به ويژه كلسيم و منيزيم است را آب سخت مي گويند. هنگامي كه آب از ميان سنگ ها، رسوبات سنگ آهك و خاك عبور مي كند، اين مواد معدني را در خود جمع مي كند. بسته به مدت زماني كه آب قبل از رسيدن به شير آب شما از زمين عبور مي كند، مي تواند مقدار زيادي از اين مواد معدني را جذب كند و در برخي مناطق آب را نسبت به مناطق ديگر سخت تر كند. اگر چه اين مواد معدني به سلامتي شما آسيب نمي رسانند، اما آن ها مي توانند رسوبات معدني نامحلول را به جا بگذارند و آب را براي بسياري از مصارف مورد نظر در اطراف خانه نامناسب و كاملاً آزار دهنده كنند.

موثر ترين راه براي رفع آب سخت استفاده از سختي گير آب است. وقتي كلسيم و منيزيم، يون هاي سختي، توسط دانه هاي رزيني ريز و از طريق فرايندي به نام تبادل يوني جمع مي شوند، آب نرم مي شود. دانه هاي رزين با يون هاي سديم يا پتاسيم شارژ مي شوند. وقتي آب سخت با دانه هاي رزين تماس پيدا مي كند، كلسيم و منيزيم از آب خارج مي شود و با سديم يا پتاسيم جايگزين مي شود و آب شما نرم مي شود.

براي درك كامل چگونگي بهبود آب شما توسط سختي گير آب، اصلاح يك تصور غلط رايج مهم است. بر خلاف تصور عمومي، نمك باعث مي شود كه آب را نرم كند ولي در واقع اين دانه هاي رزين هستند كه آب را نرم مي كنند.

آب در مخزني كه دانه هاي رزين ريز كلسيم و منيزيم موجود در آب را براي سديم يا پتاسيم موجود در آن مبادله مي كنند، گردش مي كند. دانه ها مانند اسفنج عمل مي كنند و مواد معدني سختي آب شما را جذب مي كنند. از اين فرآيند به عنوان تبادل يوني ياد مي شود و نتيجه آن آب نرم است. وقتي دانه هاي رزين توانايي نگهداري كلسيم و منيزيم را به حداكثر رساندند. در طي اين فرآيند، دانه هاي رزين با محلول آب نمك بسيار غليظ (آب نمك) از مخزن (ساخته شده از نمكي كه به مخزن اضافه كرده ايد) شسته مي شوند. آب نمك يون هاي كلسيم و منيزيم را مجبور مي كند تا از دانه ها آزاد شده و يون هاي سديم يا پتاسيم جايگزين شوند.

وقتي دانه هاي رزين به درستي تميز شدند، محلول نمك از سختي گير با آب شيرين پاك مي شود. اين زماني است كه متوجه تخليه آب در وان آب ثابت يا پايين فاضلاب اطراف مي شويد. در اين مرحله، دانه ها پر از يون هاي سديم هستند و آماده هستند تا بار ديگر كلسيم و منيزيم را خيس كنند.

اما چگونه مي توان زمان نرم شدن را دانست؟

بنابراين، يك سختي گير از كجا مي داند كه چه زماني بايد وارد كار شود؟ زمان توليد مجدد به نوع سختي گير آب شما بستگي دارد. سختي گير ها داراي يك تايمر و بر اساس يك برنامه از پيش تعيين شده شارژ مي شوند. مثلاً ساعت 11 شب. هر سه روز، بدون توجه به اين كه آيا آب واقعاً به آن احتياج دارد. واحد هاي جديد از سنسور هاي رايانه اي استفاده مي كنند كه بر اساس ميزان استفاده از آب شما، كاهش مهره و ساير معيار هاي كليدي را كنترل مي كند و بنابراين فقط در صورت لزوم باز سازي مي شوند. اين سيستم هاي جديد كه به آن ها سختي گير هاي احيا تقاضا نيز گفته مي شود، ايده آل هستند زيرا در مصرف انرژي و پول صرفه جويي مي كنند.

چرا بايد به آب نرم اهميت دهيد؟

پاسخ اين سوال ساده اين است كه در چندين منطقه از خانه صرفه جويي قابل توجهي در هزينه ايجاد مي كند. از افزايش عمر لوازم خانگي با استفاده از آب و كاهش نصف زمان تميز كردن تا تهيه ظروف و لباسشويي هاي تميز تر و داشتن پوستي نرم تر و مو هايي با قابليت كنترل بيشتر، نرم كننده هاي آب از بسياري جهات به نفع يك خانواده است.

توليد كننده سختي گير آب:

كارخانه توليد سختي گير سازآب، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد منبع كويل دار با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين سختي گير ها را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نو آوري روزافزون مي باشيم.

هدف ما در آينده افزايش صادرات و گسترش استفاده از مواد مرغوب با ساختن برند سازآب به يك برند معتبر در بازار داخلي و بين المللي و افزايش سهم بازار آن است.

كارشناسان فروش سختي گير سازآب، هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد سختي گير براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد سختي گير رزيني و استعلام قيمت سختي گير با كارشناسان سازآب از طريق شماره تماس هاي 42 70 383 0912 و 56 16 57 88 - 021 تماس حاصل فرماييد.

شركت سازآب، با كيفيت ترين سختي گير هاي آب را متناسب با نوع نياز شما مشتريان عزيز توليد و ارائه مي نمايد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۱:۰۸ توسط:شركت سازآب موضوع: نظرات (0)