تولید کننده سختی گیر آب تولید کننده سختی گیر آب .

تولید کننده سختی گیر آب

درک عملکرد سختی گیر آب – سختی گیر سازآب

سختی گیر:

احتمالا علائم آب سخت را مشاهده کرده اید و علائم آن را تجربه کرده اید و اکنون به فکر یک دستگاه خارق العاده برای این سختی هستید، که این مسئله مزاحم را در خانه بر طرف کنید. تنها چیزی که لازم است، نصف و استفاده از دستگاه سختی گیر آب است! اما آیا تاکنون فکر کرده اید که سختی گیر آب چگونه کار می کند؟ بیایید نگاهی به چگونگی نرم شدن آب بیندازیم.

درک بهتر روند نرم شدن آب

آب سخت:

آب سخت چیست؟ از نظر علمی، آبی که دارای مقادیر قابل توجهی مواد معدنی محلول، به ویژه کلسیم و منیزیم است را آب سخت می گویند. هنگامی که آب از میان سنگ ها، رسوبات سنگ آهک و خاک عبور می کند، این مواد معدنی را در خود جمع می کند. بسته به مدت زمانی که آب قبل از رسیدن به شیر آب شما از زمین عبور می کند، می تواند مقدار زیادی از این مواد معدنی را جذب کند و در برخی مناطق آب را نسبت به مناطق دیگر سخت تر کند. اگر چه این مواد معدنی به سلامتی شما آسیب نمی رسانند، اما آن ها می توانند رسوبات معدنی نامحلول را به جا بگذارند و آب را برای بسیاری از مصارف مورد نظر در اطراف خانه نامناسب و کاملاً آزار دهنده کنند.

موثر ترین راه برای رفع آب سخت استفاده از سختی گیر آب است. وقتی کلسیم و منیزیم، یون های سختی، توسط دانه های رزینی ریز و از طریق فرایندی به نام تبادل یونی جمع می شوند، آب نرم می شود. دانه های رزین با یون های سدیم یا پتاسیم شارژ می شوند. وقتی آب سخت با دانه های رزین تماس پیدا می کند، کلسیم و منیزیم از آب خارج می شود و با سدیم یا پتاسیم جایگزین می شود و آب شما نرم می شود.

برای درک کامل چگونگی بهبود آب شما توسط سختی گیر آب، اصلاح یک تصور غلط رایج مهم است. بر خلاف تصور عمومی، نمک باعث می شود که آب را نرم کند ولی در واقع این دانه های رزین هستند که آب را نرم می کنند.

آب در مخزنی که دانه های رزین ریز کلسیم و منیزیم موجود در آب را برای سدیم یا پتاسیم موجود در آن مبادله می کنند، گردش می کند. دانه ها مانند اسفنج عمل می کنند و مواد معدنی سختی آب شما را جذب می کنند. از این فرآیند به عنوان تبادل یونی یاد می شود و نتیجه آن آب نرم است. وقتی دانه های رزین توانایی نگهداری کلسیم و منیزیم را به حداکثر رساندند. در طی این فرآیند، دانه های رزین با محلول آب نمک بسیار غلیظ (آب نمک) از مخزن (ساخته شده از نمکی که به مخزن اضافه کرده اید) شسته می شوند. آب نمک یون های کلسیم و منیزیم را مجبور می کند تا از دانه ها آزاد شده و یون های سدیم یا پتاسیم جایگزین شوند.

وقتی دانه های رزین به درستی تمیز شدند، محلول نمک از سختی گیر با آب شیرین پاک می شود. این زمانی است که متوجه تخلیه آب در وان آب ثابت یا پایین فاضلاب اطراف می شوید. در این مرحله، دانه ها پر از یون های سدیم هستند و آماده هستند تا بار دیگر کلسیم و منیزیم را خیس کنند.

اما چگونه می توان زمان نرم شدن را دانست؟

بنابراین، یک سختی گیر از کجا می داند که چه زمانی باید وارد کار شود؟ زمان تولید مجدد به نوع سختی گیر آب شما بستگی دارد. سختی گیر ها دارای یک تایمر و بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده شارژ می شوند. مثلاً ساعت 11 شب. هر سه روز، بدون توجه به این که آیا آب واقعاً به آن احتیاج دارد. واحد های جدید از سنسور های رایانه ای استفاده می کنند که بر اساس میزان استفاده از آب شما، کاهش مهره و سایر معیار های کلیدی را کنترل می کند و بنابراین فقط در صورت لزوم باز سازی می شوند. این سیستم های جدید که به آن ها سختی گیر های احیا تقاضا نیز گفته می شود، ایده آل هستند زیرا در مصرف انرژی و پول صرفه جویی می کنند.

چرا باید به آب نرم اهمیت دهید؟

پاسخ این سوال ساده این است که در چندین منطقه از خانه صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ایجاد می کند. از افزایش عمر لوازم خانگی با استفاده از آب و کاهش نصف زمان تمیز کردن تا تهیه ظروف و لباسشویی های تمیز تر و داشتن پوستی نرم تر و مو هایی با قابلیت کنترل بیشتر، نرم کننده های آب از بسیاری جهات به نفع یک خانواده است.

تولید کننده سختی گیر آب:

کارخانه تولید سختی گیر سازآب، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید منبع کویل دار با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین سختی گیر ها را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم.

هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد مرغوب با ساختن برند سازآب به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

کارشناسان فروش سختی گیر سازآب، همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید سختی گیر برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید سختی گیر رزینی و استعلام قیمت سختی گیر با کارشناسان سازآب از طریق شماره تماس های 42 70 383 0912 و 56 16 57 88 - 021 تماس حاصل فرمایید.

شرکت سازآب، با کیفیت ترین سختی گیر های آب را متناسب با نوع نیاز شما مشتریان عزیز تولید و ارائه می نماید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۱:۰۸ توسط:شرکت سازآب موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده